2014. január 7., kedd

Hogy lehet valaki magántanuló

A téli szünet abból állt, hogy ennek néztem utána.
Elvileg tanév kezdete előtt, augusztusig kell jelezni, de találtam egy olyan bejegyzést, hogy akár év közben is kérhető.





K É R E L E M
magántanulói jogviszony létesítéséhez


Alulírott ………………………………………………………………………..azzal a kéréssel fordulok Igazgatónőhöz, hogy gyermekem ………………………………………(szül.hely; idő:……………… ……………………………………………………………..)…….évfolyam ……..osztályos tanuló ………(év) …………………………..(hó) ……………(nap) –tól magántanulóként folytathassa tanulmányait.

Indoklás:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Alulírott, büntetőjogi felelősségem tudatában kijelentem, hogy a fent nevezett gyermek törvényes gondviselője vagyok. A magántanulói jogviszonnyal járó jogokat és kötelezettségeket megismertem.
……………………………, ………………………………

…………………………………..                                        ……………………………………
anya (gondviselő) aláírása                                                                 apa (gondviselő) aláírása

levelezési cím:            …………………………………………………………….
tel:                              …………………………………………………………….
e-mail:                         …………………………………………………………….



A neten  találtam ezt a nyomtatványt, kicsit átalakítottam.
Mivel az én gyermekem hallássérült, sajátos nevelési igényű (továbbiakban SNI), jár neki heti 10 óra, amikor a tanárok segítenek neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése