2014. január 21., kedd

Egy kis természetismeret...



A tankönyvünk Mozaikos.
Azért szeretem, mert sok kép van benne, ez pedig számunkra nélkülözhetetlen.
Az a rossz benne, hogy az internetes felületen kevés 3D bemutató van hozzá. De legalább valamennyi van!
www.mozaweb.hu Regisztráció után, a könyv hátsó borítóján lévő kódot kell beírni, ezután lehet a bemutatókat, játékokat, képeket megnézni. (Remélem a sok tankönyv közül ezt hagyják meg.)
A  másik oldal amit használunk: www.gyakorolj.hu Az általános iskola mind a 8 osztálya talál itt segítséget.
Persze témakörönként mindig más-más technikát próbálok bevetni.
Magyarország tájainál pl. nem akartam térképet nyomtatni, de mivel rajzolni nem tudok, ezért zsírpapírra átmásoltam a térképet. A tájat, amiről ép tanultunk, berajzoltam, nagyobb városokat, és a tudnivalókat melléírtam. Volt még egy gond, ipar jeleket nem találtam egykönnyen, aztán valahogy erre is sikerült rátalálnom. http://lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/gyerterk/princ/alapism/alap8/alap8-3.htm
A füzetünk pedig így néz ki:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése