2014. április 8., kedd

Egyveleg...



Elmaradtam „kicsit” az írással…
Miért nem írtam:
Vége az orvoshoz járkálásnak, megszabadítottak az epehólyagomtól. Még egy hónapig azért diétázni kell. Bár ez nem tartozik a blog témájához, de ezért tűntem el kis időre.
Tanker:
A tankerület vezetőnek elküldtük a levelet szurdós ügyben. Erre ő jellemzést kér a tanároktól a gyermekemről. Nem is értem. Azt gondolja, valótlant állítunk?  Szinte 100 % biztosak vagyunk benne, hogy a kérelmünket el fogja utasítani. A szurdós ellátásban nem számít neki a minőség, az a lényeg hogy legyen. Megoldotta, biztosítja, aztán mossa kezeit.
Nem is tudom, talán megkérem az új szurdóst ha jó passzban leszek, állítsa már be a gyerkőcnek az implantját, de legalább mondja meg, hogy kéne beállítani. No jó, ebben van egy kis gonoszság, de talán akkor ráeszmélnének, hogy mégsem megfelelő az ellátás, pedig erről nagyon meg vannak győződve.
Sinosz tagság:
Kaptunk levelet, nem fizettük még be a tagdíjat. Mivel még sosem használtuk  fel sehova  a kártyánkat, így tegnap vissza is küldtem.
Van MI MICSODA kártyánk, ezzel is be lehet menni kedvezménnyel az állatkertbe és pár múzeumba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése